Comeback - Hej där nu är jag tillbaka!

Hej !  - vill jag börja med först.

Efter varit inaktiv med den här bloggen snart 2 år har jag bestämt mig för att blogga igen efter jag fått kommentarer att jag ska börja med det igen.

Mitt liv har förändrats en hel del sedan sist de som hänt är att jag tagit studenten, jobbat hela sommaren ifrån 16 juni till 1 september.
Skrivit in mig på arbetsförmedlingen för man är tvungen göra nåt och man vill ha hjälp med nå utbildningar.

Jag gick Fordontransport linjen med inriktning Transportteknik på gymnasiet för alla som inte vet.

Nu vill jag försöka blogga så ofta som jag kan men lovar er garanterat en uppdatering minst tre gånger i veckan beroende på hur mycket tid å intresse och som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0